علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 54
بازدید هفته : 110
بازدید ماه : 516
بازدید کل : 179957
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


کسب مقام اول دانشگاه آزاد در مسابقات لیگ تیمی فصل 92-91

کسب مقام اول دانشگاه آزاد در مسابقات لیگ تیمی فصل 92-91

 

تیم 12 نفره دانشگاه آزاد با کسب  8   امتیاز در پنجمین دوره مسابقات لیگ تیمی در فصل 92-91 موفق به کسب مقام اول شد.

به گزارش روابط عمومی، دبیر انجمن دارت کشور با بیان این خبر گفت: دور نهایی پنجمین دوره مسابقات لیگ تیمی در فصل 92-91 به میزبانی تهران طی یک روز در  تاریخ 31 خرداد ماه با حضور 6 تیم برتر لیگ تیمی کشور برگزار شد که  تیم خوب دانشگاه آزاد  با مربیگری آقای مازیار موسوی و سرکار خانم وجیه عربی توانست با اقتدار مقام اول را کسب نماید.

مهدی شایسته تصریح کرد: در این دوره، تیم های" اندیشه سبز خزر" و" شایسته الف" به ترتیب  با 6  و 5 امتیاز به مقام های دوم و سوم دست پیدا کردند.

مازیار موسوی مربی دانشگاه آزاد نیز در گفتگو با خبرنگار ما با تشکر فراوان از زحمات مهدی شایسته دبیر انجمن دارت کشور در برگزاری منظم این دوره از مسابقات گفت: این مسابقات از سطح کیفی بالایی برخوردار بود و تمام تیم های با در نظر گرفتن بازی پاک و جوانمردانه برای کسب مقام به رقابت پرداختند که داوری دقیق توانست پایان خوبی  باشد بر یکسال تلاش تیم های حاضر.

بازیکن سابق تیم ملی ادامه داد: حضور ورزشکاران شرکت کننده ملی در این رقابت‌ها فرصت مناسبی برای کسب تجربه ورزشکاران دیگر بود و امیدواریم که این رقابت‌ها در سال‌های آینده نیز با جدیت و تلاش مسوولان برگزار شود.

گفتنی است تیم های  "شایسته ب" ، "شرکت قائم گستره فتوت (سمنان)" و "کمیته دارت استان البرز الف" به ترتیب در مقام های بعدی قرار گرفتند.

 جوايز تيم‌هاي برتر اين مسابقات در روز اول تیرماه ، طي مراسمي كه در سالن اجتماعات کانون فرهنگی ورزشی شهید مطهری برگزار مي‌شود، به اين تيم‌ها اهدا مي‌شود.

گفتنی است مسابقات تیمی فصل 92-1391 در دوگروه و با حضور 16 تیم از سراسر کشور  "دانشگاه آزاد اسلامی "،"ایرانیان شایسته الف"،"کمیته دارت استان البرز الف" ، "پویا"،"مخابرات فارس"،"شهرداری اراک ب"،"تهران نوین" و "انجمن دارت علی آباد کتول" در گروه یک و تیم های ""شرکت قائم گستره فتوت (سمنان)"،"ایرانیان شایسته ب"  "کمیته دارت خراسان رضوی" ،"اندیشه سبز خزر" ،" امید "، " کمیته دارت البرز ب"،  " کارگری سایپا " و " شهرداری اراک الف"» در گروه دوم برگزار شد که پس از دو مرحله بازی رفت و برگشت، 6 تیم مجوز حضور در فینال  را بدست آورده بودند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: یک شنبه 2 تير 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com